Reklamace & Výměna

Případné reklamace se vždy snažíme řešit k Vaší spokojenosti

Zásady vracení zboží ELEVEN Australia umožňují zákazníkům vrátit způsobilé položky poštou do 30 dnů od původního data odeslání a získat tak plnou náhradu. V případě poškození nebo ztráty zboží nás prosím neprodleně kontaktujte. Je nám líto, ale poplatky za dopravu se nevracejí. Zákazníci musí zaplatit náklady na zpáteční dopravu. ELEVEN Australia neodpovídá za poškození při přepravě ani za ztracené zásilky při zpětném odeslání. Kvůli vaší ochraně doporučujeme zaslat vaší reklamaci s pojištěním zásilky, kterou lze sledovat v případě ztráty (tj. GLS nebo Zásilkovna).

ELEVEN Australia může vydávat pouze refundace nebo přijímat vrácení a výměnu za zboží zakoupené výhradně na elevenaustralia.cz. Produkt zakoupený od našich salonních partnerů by měl být vrácen do salonu podle jejich zásad pro vracení a výměnu. Zboží musí být neotevřené, nepoužité a vrácené nebo vyměněné do14 dnů od data přijetí produktu. Vrácení zboží přijatého po 14 dnech bude přijímáno na základě rozhodnutí společnosti ELEVEN Australia.

Vrácení peněz bude připsáno dle původního způsobu platby poté, co jsme obdrželi a schválili vrácení.

 

Bylo něco špatně? Jinak, než jste si představovali? 

Chcete-li odstoupit od smlouvy, prosíme Vás o vyplnění reklamačního listu, který si můžete stáhnout zde.

Vaše reklamace bude zpracována okamžitě po obdržení produktu. Obecně platí, že doba pro vrácení peněz je 7 až 10 celých pracovních dnů od vyřízení reklamace. O stavu vaší reklamace nebo výměny vás budeme informovat e-mailem.